.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن تکلیف 150 هزار دانش‌آموز مازندراني

كارشناس مسئول ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش مازندران گفت: امسال بيش از 150 هزار دانش آموز پسر و دختر مازندراني به سن تكليف رسيده و اين واقعه به ياد ماندني را جشن مي‌گيرند.

به گزارش شمال  نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام و المسلمين ابوالقاسم كاوه در مراسم جشن تكليف 300 دانش‌آموز دختر گلوگاهي كه در مدرسه شاهد دخترانه اين شهرستان برگزار شد، با بيان اينكه جشن تكليف جشن شكوفايي عقلي و فكري دانش‌آموزان و پايبندي بيشترشان به آموزه‌هاي ديني و اخلاقي دين مبين اسلام است، اظهار داشت: اين جشن تكليف براي دانش‌آموزان دختر پايه سوم ابتدايي و دانش‌آموزان پسر سوم راهنمايي سراسر استان برگزار مي‌شود تا در شكوه آن به تكليفي كه بايد انجام دهند، آگاه شوند.
وي اتحاد در لباس و جلوگيري از هزينه‌هاي اضافي را يكي از مزيت‌هاي اين جشن‌ها دانست و گفت: هيچ هزينه‌اي براي جشن تكليف از مدارس يا خانواده‌ها دريافت نشده و همه هزينه‌ها به عهده سازمان است.
اين مسئول از حضور هزار و 600 امام جماعت در 6 هزار مدرسه و 3 ‌هزار مدرسه فيزيكي خبر داد و گفت: حدود هزار و 500 امام جماعت ديگر براي اقامه نماز جماعت در مدارس استان نيازمنديم.
نظير اين مراسم صبح امروز در كانون فرهنگي ـ تربيتي شهيد كلبادي‌نژاد گلوگاه براي 300 دانش‌آموز پسر مقطع سوم راهنمايي برگزار مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.353 seconds.